MaSa KiNi SeRiNg MeNCeMBuRui KiTa..TeRuS MeLaNgKaH Ke HaDaPaN & TiNgGaLkaN Yg Di BeLaKaNG..Yg BaiK DiJaDiKaN PaNdUaN HiDuP & KrG BaiK DiJaDiKaN PeNGaJaRaN..

Friday, August 5, 2011

Rugby SMKBSA 2011


Berakhirlah sebuah episod "SA RUGGERS". Mewakili SMKBSA Bawah 18 tahun dan 15 tahun ke Cabaran Iskandar 10's Terbuka Malaysia 2011. Pengalaman Bawah 18 tahun bermain kali ke-2 di kejohanan ini memberi kesan positif kepada pasukan ini apabila layak sehingga ke peringkat suku akhir (Bowl).
Manakala, Bawah 15 tahun hanya 1 bulan berlatih dan telah memberi saingan kepada pasukan bertanding dan akhirnya layak sehingga ke pusingan kedua apabila tewas dengan lambungan syiling. Berdasarkan kepada pencapaian itu, Maktab Sultan Abu Bakar @ EC telah menjemput pasukan Bawah 15 Tahun untuk perlawanan persahabatan.

Oleh yang demikian, dengan semangat dan disiplin yang tinggi ditunjukkan maka, pelbagai usaha akan terus dilaksanakan bagi melahirkan lebih banyak permata dalam sukan ini. Ayuh bangkit dan terus maju SA RUGGERS demi pasukan SMKBSA dimasa akan datang. Sekalung tahniah untuk warga SMKBSA, PIBG serta Seri Alam Properties kerana banyak memberi sokongan sama ada dari segi moral dan kewangan.

2 comments: