MaSa KiNi SeRiNg MeNCeMBuRui KiTa..TeRuS MeLaNgKaH Ke HaDaPaN & TiNgGaLkaN Yg Di BeLaKaNG..Yg BaiK DiJaDiKaN PaNdUaN HiDuP & KrG BaiK DiJaDiKaN PeNGaJaRaN..

Friday, July 1, 2011

Kejohanan Balapan & Padang Kali Ke-10, SMKBSA 2011


Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah harian kepada pembaca2 yang dikasihi. Bertahun sudah, aku tidak mencoretkan sesuatu untuk memenuhi ruangan blog ini. Pada 25 Jun 2011 (Sabtu) yang lepas, sekolah aku telah berjaya menjayakan Kejohanan balapan & Padang Kali Ke-10, 2011. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walaupun terdapat pelbagai dugaan & rintangan sebelum, semasa dan selepas kejohanan kerana pertama kali aku dilantik menjadi Su Sukan Sekolah dan mengelola kejohanan tersebut. Ucapan sekalung tahniah untuk semua rumah sukan yang terlibat sepanjang Kejohanan ini berlaangsung samaada menang atau kalah, saya sebagai guru sukan amat2 terharu dengan semangat dan pengorbanan semua yang terlibat samaada daripada pihak guru mahupun pelajar itu sendiri..Tahniah SMKBSA..;)

Upacara Bacaan IKRAR KEJOHANAN oleh Abdull Akmall Bin Abdull Latiff

Setinggi-tinggi penghargaan kepada warga pendidik Seri Alam serta Bahagian Pentadbiran sekolah kerana banyak membantu dalam menjayakan kejohanan ini.

Maskot2 kejohanan Balapan & Padang Kali Ke-10, SMKBSA 2011

Perbarisan Rumah Sukan INFRA(MERAH)

Perbarisan Rumah Sukan ULTRA(UNGGU)

Perbarisan Rumah Sukan ALFA(KUNING)

Perbarisan Rumah Sukan VIOLET(OREN)

Perbarisan Rumah Sukan GAMMA(BIRU)

Perbarisan Rumah Sukan BETA(HIJAU)

Pasukan Silat Seni Sekolah

Semoga dengan apa yang berlaku sepanjang kejohanan ini menjadi satu kenangan bagi seluruh warga Bandar Seri Alam untuk dijadikan satu iklan dalam hidup masing2.

No comments:

Post a Comment