MaSa KiNi SeRiNg MeNCeMBuRui KiTa..TeRuS MeLaNgKaH Ke HaDaPaN & TiNgGaLkaN Yg Di BeLaKaNG..Yg BaiK DiJaDiKaN PaNdUaN HiDuP & KrG BaiK DiJaDiKaN PeNGaJaRaN..

Saturday, January 29, 2011

Biarkan Aku Jatuh Cinta..

Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini Detakkan Jantungmu

Dan biarkan aku padamu
Menyimpan sejuta harapan aku padamu
Rasa ini tulus padamu
Takkan berhenti sampai
Nantiku mati

Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan Aku kan mencoba
Tak peduli kau berkata
Tuk mau atau Tidak..

Selagi jantung ini berdetak..Nafas ini berhembus..Nadi ini berdenyut..
Akan aku katakan, aku ingin MENYINTA..
Cinta pada siapa?? Semestinya pada Allah s.w.t.
Ibubapaku...Keluargaku..Sahabatku..Jiran-jiranku dan Saudara-saudari Kaum Muslimin dan Muslimat..
Pada Teman Istimewa???Adakah???huhu..Sudah bersediakah!!!Tunggu...huhu..
Hidup ini akan sempurna sekiranya telah kita memilih pasangan bahagia..
Tetapi, itu semua kuasa Allah..Ada jodoh tidak ke mana..Tiada jodoh kita cari yang lain..huhu..
Hidup ini perlu diteruskan..Percayalah Allah akan memberikan yang terbaik untuk kita, seandainya kita inginkan hidup kita yang terbaik bukan terbalik..
Wassalam...:)

No comments:

Post a Comment