MaSa KiNi SeRiNg MeNCeMBuRui KiTa..TeRuS MeLaNgKaH Ke HaDaPaN & TiNgGaLkaN Yg Di BeLaKaNG..Yg BaiK DiJaDiKaN PaNdUaN HiDuP & KrG BaiK DiJaDiKaN PeNGaJaRaN..

Saturday, September 25, 2010

Meneruskan Perjuangan Murni..

Salam kepada kawan2..Semoga kalian sihat sejahtera dan berbahagia disamping orang yg tersyg..Esok tanggal 27 September 2010..Aku akan pergi ke SMK Spg Renggam untuk sesi taklimat bersama rakan2 DPLi 2009/2010 dan pegawai pendidikan Johor, sebelum aku terus berkhidmat di SMK Seri Alam, Pasir Gudang, Johor.Harap perjalanan dan segalanya akan berjalan dengan lancar serta sempurna.Pejam celik sekejap je rasenya mase berlalu..Alhamdulillah kepada NYA kerana memberi aku dan rakan2 yg lain rezeki ini. InsyaAllah, aku berjanji akan melaksanakan tugasan yang diamanahkan ini dengan setulus ikhlas dan bukan kerana keperluan hidup semata2..Harapan aku agar kalian semua doakan perjalanan kerjaya aku akan diberkati serta aku doakan kalian begitu juga dan tabah menghadapi cabaran dan dugaan daripada NYA..Coretan ku di blog ini bukan utk menceritkan ttg posting aku tetapi, untuk memohon restu dan kemaafan dari kawan2 kerana ku amat rasakan diri ini terlalu kerdil serta sering menyakiti hati kalian..Sebelum aku meneruskan perjuangan suci dan murni ini, aku memohon maaf sekali lagi serta mendoakan kawan2 ku juga berjaya dalam hidup di dunia mahupun di akhirat..Harapan aku agar kita sering mengingatkan antara satu sama lain serta memberi nasihat, teguran dan pandangan sekiranya kita sama2 melakukan kesilapan.. Akhir kata, Salam Aidilfitri dan jaga diri baik2 untuk kalian semua..:)

No comments:

Post a Comment