MaSa KiNi SeRiNg MeNCeMBuRui KiTa..TeRuS MeLaNgKaH Ke HaDaPaN & TiNgGaLkaN Yg Di BeLaKaNG..Yg BaiK DiJaDiKaN PaNdUaN HiDuP & KrG BaiK DiJaDiKaN PeNGaJaRaN..

Monday, June 14, 2010

KeBaHaGiaaN DaLaM PeRPiSaHaN

Salam teristimewa wat sahabat ku smua..semoga ape yang ingin aku smpaikan ini akan dapat kte kongsi bersama..saat pertama aku mendengar lagu ni...erm,,ntah pape..tp ble aku alami ape yg ada tersirat dalam lagu ni..terus aku tersedar bahawa ape yg tercatat dalam diri ku sejak kebelakangan ni same dengan ape yg dinyanyikan oleh shahir..aku pn xknl sape..maklumlah bukan peminat AF..huhu..namun, aku sedar datangnye kebahagiaan itu apabila kte terpakse melepaskan sesuatu yg kita syg dan harapkan..kadang2 ape yg kita impikan xsmua akan dpt tanpa ada cabaran serta rintangan..kekuasaan Allah s.w.t. tu amat besar untuk kita tempuhi..sesungguhnya kita sebagai insan yang terlalu lemah ini, haruslah sentiasa bersama Nya untuk melalui semua ini bagi mendapatkan sesuatu kebahagiaan...anggaplah ape yg telah terjadi tu smua dugaan dari Nya serta ada hikmah disebaliknya...


Cube kita hayati lirik ni betul2..

"Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum..Bunga yang layu pada musim luruh..Yang dulunya mekar disinar suria..Bila sudah kering pasti akan gugur..Seperti cinta kita yang jelas ternyata..Semakin lama semakin rekah..Menimbulkan tanya apa mungkin kita..Temu kebahagiaan dalam perpisahan"..so sape yg kwn2 ku yg sdg dilamun cinta..klo syg kt bf or gf tu biarlah berpada2..means..janganlah tunjukkan syg tu berlebihan sgt2..klo dh xsuke & membenci pn jgn smpi dendam bermusuhan..kerana 1ari nnti kamu akan temui kebahagiaan dalam kehidupan yg nyata..(*~*)


No comments:

Post a Comment