MaSa KiNi SeRiNg MeNCeMBuRui KiTa..TeRuS MeLaNgKaH Ke HaDaPaN & TiNgGaLkaN Yg Di BeLaKaNG..Yg BaiK DiJaDiKaN PaNdUaN HiDuP & KrG BaiK DiJaDiKaN PeNGaJaRaN..

Thursday, March 17, 2011

MeNgHiLaNg???Oh..Tidak!!!

Selamat Datang dan Salam Istimewa buat kawan2 semua serta penggemar blog tercinta..
Rasenye sudah lame kite tidak bersua..Kesibukan yang telah melanda diri menyebabkan banyak cerita2 untuk dikongsi tertangguh dan akhirnya, semua cerita yang menarik tidak menjadi..huhu..Apakan daya..Manusia xpernah lari dari kesibukan...
Bila pulang ke kampung je..idea dan mase untuk mencoretkan sesuatu di dalam blog ini akan tercetus..huhu..sepanjang dua bulan lebih aku tidak meng"update" blog aku..banyak xtvt2 yg telah aku jalankan dan akhirnya..kehidupan aku juga tidak sesempurna seperti sediakala..Ape pun, aku sangat puas dengan ape yang telah aku lakukan..aku sukakan kerjaya aku sekarang walaupun banyak dugaan dan rintangan..aku sayang sekolahku SMK Bandar Seri Alam..

Banyak perkara baru yang aku dapat belajar sepanjang karier aku baru 6bulan di sekolah ini..aku diamanahkan untuk menjadi SU Sukan Sekolah dan seterusnya membawa pelajar SMKBSA ke Kejohanan Renang MSSJ Johor 2011..

Sesi Latihan di Sekolah Jepun

Sesi Latihan Ragbi juga telah dilaksanakan utk Kejohanan MSSD PG SMKBSA 2011


Dalam masa yang sama, karnival sukan "1Murid, 1Sukan" juga telah dilangsungkan dengan jayanya..Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan ucapan setinggi penghargaan untuk warga SMKBSA 2011 yang terlibat secara langsung atau tidak dalam menjayakan karnival ini..
Perasmian Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Pembukaan Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Ratu Gelek Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Final Futsal Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Final Bola Jaring Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Sukan Ping Pong Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Permainan Batu Seremban Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Permainan Karom Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Permainan Congkak Karnival Sukan "1Murid, 1Sukan" SMKBSA 2011

Aktiviti seterusnya adalah Larian Perdana Mahkota di SK Seri Alam 2..Di sinilah seorang pelajarku mencipta nama dgn membawa nama sekolah ke peringkat MSSM2011 di Sarawak..tp, malangnye time ni dia xde sbb sibuk bergambar dgn org PPD Pasir Gudang.

Larian Perdana Mahkota dan Larian Seri Alam 2011

Hebat Budak Nie..Belum Start Lagi Dah Bagi Amaran..Tp Akhirnya,..

Majlis Penyerahan Bendera Kejohanan Balapan dan Padang MSSD PG SMKBSA 2011


Kejohanan Balapan dan Padang MSSD PG SMKBSA 2011 di Smk Kota Puteri


Sambutan MaulidurRasul 1423H SMKBSA 2011


Kem Kepimpinan Pelajar SMKBSA 2011 di Savanah Hill..

Perlawanan Futsal guru-guru di Daerah Pasir Gudang..
Pertandingan 6 penjuru sekolah daerah Pasir Gudang..Dapat no3..Notbadla, sebab ade teammate men smpi muntah2..huhu

Pertandingan 8 penjuru Sekolah Rendah Jemputan Daerah Pasir Gudang..Dapat no2..Bile la nak dapat no1 ye..huhu..

Jangan Lupe..Rombongan Puan Zubaidah ke Felda Kledang sebagai LDK kami..

Perjalanan yang terindah...huhu

Kesimpulannya..ini adalah sebahagian aktiviti aku di sekolah sepanjang tahun 2011..Semoga ianya memberikan aku inspirasi menjadi insan yang akan terus cemerlang dan tunaikan tanggungjawab dengan penuh dedikasi..Aminn..

3 comments:

  1. herm...i think.......u should place ur gf photo 2...not only student n friend,,hihihi...don't be mad....

    ReplyDelete
  2. my gf photo???omg..cmne i nk ltk if i xde spesel gf.."girlfriend" mmg ramai tp yg betul2 bertakhta di ati ni msh tiada lg..

    ReplyDelete